menggelabah :(

Views
heheee , malu nak kongsi entri nih >.< tapi takpe lha .. kongsi jugak :>
mase ayin ade ikut camp kat agr0 park , ayin ade cerite yang membuatkan ayin gile menggelabah :)
nak tahu ape ?! heheee , mase kat dalam toilet , dah malam lha .,ade lha pukol 11:47 kot .. lepas abis aktiviti camp ..  rase nak terkucil pulak ... ajak lha kawan ayin , umi  suruh temankan..maklom lha , PENAKUT. tapi die cakap pergi lha ..die dah mengantok , ya allah ... rase takot sangat .. mule mule cube beranikan diri .. dah sampai pintu tandas , tapii pusing balik ~tengah tahan nak terkucil~
takuttt makkk :( last last , masuk jugak ...... sebab dah tak tahan sangatt .. bile tengah sedap sedap tut tut , tibe tibe pulak lampu terpadam terbukak pastu padam balik.. ape lagi ,, cepat cepat lha menyelesaikan diri nih ,,... menggelabah gilakk .. bile kua dari tandas ,rupe rupenye budak lelaki yang main lampu .. sakit ati aku :DD aku marah sangat dekat diorang termasuk kawan rapat aku capital S (budak lelaki).. hahaaa .. amekauuu (Y)
esok tu bagitahu cikgu group aku ~exora~ ... aku citer lha macam macam .. ade tu aku tambah tambah sikit >.<  hehee, cikgu pon marah diorang ..ape lagi , kene dende lha .. kene bamm 25 kali..penat penat!! kesiannn :DD
but , itu okay lagi ..diorang kene naik pentas ........diorang kene mintak maaf dengan aku dan budak budak yang pernah diorang takut takut kan mase camp tuh :)  hehee , btw ......... kat sekolah pon die tetap takut takutkan den .tak insaf insaf lagi... takpatut takpatut betull lha :DD  

No comments:

Post a Comment