menyesal gile :( kerane ice blended

Views
hye reader,
cube tengok tajok atas :')
dah nampak , menyesall :( nak tahu sebab ape menyesal ? ice blended :DD
mesti nak tahu kan .. HEHEEE :D
semue tuh terjadi kat shoping mall & mall & mall & mall .
huhuuu  .. aku jumpe sepasang baju sekali dengan seluar die .. memang cantik sangat ..  >.<
heheee , tibe tibe lak mate aku menyilau kat ice blended depan kedai tuh .. bile aku tengaok ade budak kecik tuh tengah makan ice blended , dengan ati yang terbuke nak makan .. then , aku beli lha :D
sekali ,, tengah sedap sedap makan , boleh pulak luper pasal baju tuh .. alaaa , baju tuh murah sangat ..
RM39.00 tapi ade offer jadi RM35.00 .. :DD
tuh yang nak beli tuh .. bile aku tengok deari luar kedai baju tuh, aku nampak aunty kedai tuh dah packing baju tuh dalam beg plastik :) sebab ade budak macam baye aku nak beli ..
aku pon rileks jer menikmati ice blended tuh .. bile ice blended dah abis , aku pon masok kedai tuh  , bile aku tengok bahagian baju tadi tuh ,, sikit pon sudah takde .. aku tanye aunty tuh ... '' aunty, mane pergi itu baju ? '' *sambi tunjuk arah bahagian baju tadi tuh ..
aunty tuh jawap '' sudahhh abis lorh ''
:( :( :( sedihnye aku ...
by de way ,,, aku jumpe baju lain yang lebih kurang macam baju tadi tuh . aku pon beli .. tapi baju tadi tuh lagi cantik ..
<3 aku menyesal sangat sebab aku pergi beli ice blended tuh dulu :( <3 #

No comments:

Post a Comment