along ♥

Views
Hi Reader !
Malam yang indah . tibatiba teringat dengan along aku :) MISSHIMTOOMUCH
Aku nak buat sebuah karangan tentang abang aku saat dia pergi menghadap ilahi :'( -30.07.2011-
♥-♥ dia dah mula lain , banyak tandatanda dia ah nak pergi :'( dokta and nurse semua dah cakap dah takda harapan . jadi dokter MR CHONG  pon cakap dengan ibu ayah nak buat macammana ,ibu and ayah kata kita rela kan saja  . tepat pukul 12:25tengahhari dia pun pergi :'( sebelum tuh aku tengok dekat skrin yang tunjuk deyutan jantung tuh , mulamula elok ja .... dah tepat pukul 12:25tengahhari srin denyutan jantung tuh line dia dah lurus je :') ya Allah , aku takdapat nak cakap apa masa tuh . hanya tuhan ja tahu macammana perasaan aku masa tuh . masa tuh dari HKL nak ke K.PILAH -rumahdatuk- (gilajem) s0  , adik ipar atuk aku PAKLONG AHMAD tuh polis .kebetulan juga abang aku nih keja polis -dapatkeistemewaan- :)jadi atuk aku pun handle jalanraya tuh :) ada 6buah motor polis trafic dan satu biji kereta polis -waja- iringi kita . ibudanangah naik kereta jenazah polis ikut abang aku dalam kereta jenazah tuh :') kitorang ikut TOL PEDAS . bila aku dah sampai rumah datuk aku, subbahanallah :) ramainya yang ada . sampai penuh rumah tuh sampai luarluar rumah . bila aku tengok muka cousin  , makcikpakcik , sedaramara , atuk -tengahmenangis- .Ya Allah , aku terus pergi dekat atuk aku peluk dia  .... Ya Allah , kuatkan lah semangat aku untuk menghadapi dugaan nih :) itu saje yang dapat aku cakap masa tuh :'( kita pun semua baca yasin sampai esok .. -mandijenazah-dikapankan-disembahyangkan-dikebumikan- .. dekat pusara -ramaidahyangsampai-masa dikebumikan , aku menangis teresak esak tau tak :'( bila t0k imam tuh baca doa , ramai yang menangis :'( sampaikan tok imam -tokimamtuhsedaraaku- menangis juga . sehingga semua selesai , aku pun balik :( -majlis tahlil-
-TAMAT-
#AKU TERIMA SEADANYA DENGAN DUGAAN YANG TUHAN BERIKAN

No comments:

Post a Comment