huhh,penat je!!

Views
hye reader,
and selamat malam ^^
okay, siape belum makan ? sayaaa! jyeahhh, kita geng . kita taklapar lah awak. ha! awak pon same taklapar ?! ohhhh, okay dear . okay, motif aku nak berentry nih aku nak cerita about HANG OUT aku dengan membermember aku tadi . ade pulak sorang budak nih buat perangai pulak . aduhhh, bengang gila :DD

Bermulalah kisahhhhh, `mase tuh dekat taman permainan . dia dah sampai dulu, tapi aku taksampai lagi . aku taksampai lagi tadi sebab aku ngongek dulu dengan #Rahsia . hahaa ! so, lambat lah sikit tadi datang taman . dia call aku, dia tanya aku bile nak sampai . aku pun jawab lah, kejap lagi . dia dah mula nak marahmarah aku .  k, aku tahu memang salah aku sebab datang lambat, tapi budak lain takbising pon . dia sorang je yang bising !! aduhaduhh, ... memang susah XD haihhh, aku pun jumpo #Rahsia kejap jer . malas nak dengar dia maki hamun aku . ^^aku ngadu dengan makayah aku kang^^
 hahahaa :DD okay, *abaikan .
Aku call dia suruh dia tunggu sebab aku rindu denga dia sebab dah lame tak hangout samesame kan . heeeee, dia jawab `okay DARLING . tapi bile aku sampai taman, dia dah takde . yang lain pon ikut dia pergi mana tah --' yang ada cume si Bella dengan si Hairul <pakwe Bella> . aku tanya si bella, mane peginya kanakkanak yang takmatang tuh ? dia kate dah bla . haihh, memang TUTTUTTUT ! buat penat jer aku . dah lah tadi kuar dengan #Rahsia kejap jer .

Btw,  aku takpuas hati .. aku cari jer dia merata rata tempat, hingge lah aku tahu yang dia excident motor . aku sedih and panik mase tuh . terkejut pon ade :( aku pun melawat dia dekat rumah je . aku sayang kau Budak nakal :DD

No comments:

Post a Comment