Views
hye stalker, adakah yang nak jadi stalk ? sure tidak kan . Hmmm, pape pun . aku terhibur tengok cerita anugerah tadi :) lagu dia pun mantop mantop . tahniah kepada AARON AZIZ yang pernah jadi pakwa aku . cehhh, perasan lebih ♥ okay, pape pun . aku cume dah lari pada tajuk sekarang nie :) tajuk aku adalah ( ♥  )





Sebenarnya aku pelat nak sebut huruf  'LOVE'  . s0, kalau aku nak cakap perkataan tuu . aku kena sebut 'LOB' . okay, korang gelakkan aku kan ? yeeee, aku tahu :'( tapi ituu TIDAK FUNNY ok . aku selalu jadi bahan . Hmmmm, aku tahu lah aku nie insan yang tidak sempurna . pernah buat jahat, and bukan aku seorang jee yang pernah buat jahat kan ? yeee, korang pung ada buat jahat kan, kan ? tak baik tipu . DOSA !! Bhahaha, ok ! esok dah sekolah,  Hmmmmm . sangat malas . mata  aku takmengatuk pun, tapi bila cuti mata nie mengatuk sangat . ituu la prinsip aku nie :D ok, aku nak selitkan cerita pasal  'KAWAN DEKAT SEREMBAN' . aku rindu diorang, tapi adelaa sorang dua yang aku tengah bergaduh . sebab ape aku bergaduh, itu biarlah rahsia k . aku teringin sangat nak HANG dengan diorang :) apekan daya, masing masing sebok . yelaaaa, nak study kan ? Hmmmm, okay ! aku malas nak cerita panjang lebar sebab korang nanti jadi malas nak membace kan ? tapi not Bigge kan ! ok, goodbye and Asalamualaikum

No comments:

Post a Comment