follower dah sampai 84 pun dah bangga :D

Views
Assalamualaikum, dan selamat malam .
ok, ibu dengan angah takda . s0 saya boleh online lame lame dekat facebook, blog and twitter :D
mereka pergi pasar malam dohh, tah ape minat sangat pergi sane tah . hehee, takpo . mak den nak bolikan den ayam tuu #PERASAN (!) ok, tadi saya cakap dengan kakak saya yang follower saya dah menambah . dia jelous tokk :DD kesian dia punya follower 54 jeee :') saya simpati dengan dia . ok, saya nie follower baru 84 dah bangga, orang lain dah 5++++ :'( ok, saya patut bangga asalkan saya bahagia tak kacau orang lain kan ? ok, Assalamualaikum and godbye :*

4 ♥SUARA MENGILAI♥:

  1. Replies
    1. heheee, orang baru follow tuu :D Btw, thankyou commemt .

      Delete
  2. mmg bangga lah... bukan senang nk org follow kita... btl x??

    http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/04/andainya-rasullullah-masih-ada-ingin.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm, yelaaa . kalau oran tuu rajin nak tekan button follow, jadi senang laa . tapi kalau orang tuu malas jadi susah laa :D ok, ayin follow blog faizul ok .

      Delete