hang out with my family :)

Views
okay, hye reader :)
#nakstoryabouthangoutwithmyfamilymember:)

aku cerita pasal apo erk ? aku cerita pasal kambing tengah menari depan rumah nenek aku semalam . hhaihhhh, dah terangterang aku dah cakap dekat title tuh kan ? heeeeeee, hang dengan diorang memang bapak gila syiokkk :DD *yang gila bukan bapak aku, tapi bapak korang:DD
firstly, kitorag lepaklepak dekat kedai makan . Buat ape dekat sane ? ha, kitorang membuta dekat kedai maken tuh  . korang nih pikir logik sikit boleh ? mestilah gi makan . hayoooooyoooo :DD takkan membuta pulak one family dekat sana . nanti Orang lain pikir all my family takwaras :DD memang takwaras pon, Errrrrr, it not true okay :) jangan percaya and anda WAJIB PERCAYA YANG SAYA TIPUU AWAK ! aku sebernarnya nak upload picture kitaorang hang kat seremban and melaka . tapi, terasa macam MALAS . okay, aku bagi link, korang klik then keluar album aku yang dekat FB tau :) 
Ini link dia TEKAN SINI :) okay, sampai sini jela cerita aku . malas nak panjangpanjang entry aku nih . #memangtakdeIDEAnakceritaapaapa:)

No comments:

Post a Comment