Views
hye reader and asalamualaikum
CEPAT JAWAB, KALAU TAK DOSA :)
okay, yang atas nie abang saya . his name AHMAD KAMIL .
adoiii, hensome nyee . dia dah Pergi manghadap ilahi dah .
#dah mula nak nangis, airmata jangan keluar please :'(
okay, tahan tahan . dia polis ! 999, aku takut number tuu !
heheheee, dia pernah telefon aku guna number pejabat dia . dia 
kate aku ade buat kesalahan . itu sangat menakutkan . hehehe,rupenye dia yang cakap tuuu . 
mula mula, aku dah perasan
suare dia tapi time tuu suare macam garang . jadi macam takcaye laa itu abang akuu .
heheheee, abaikan . Arwah nie baik sangat . aku memang rapat dengan abang akuu nie berbanding dengan kaka aku yang comel tuu hehehee . BTW, aku sayang dia . setiap hari jumaat aku and fameli 
akan pergi ke pusara dia . okay, aku dah nak start sedih . tamat ! :'(

No comments:

Post a Comment