jam tepat pukul 3:08AM

Views
Assalamualaikum,
Hmmmm, macam biasa . Malam malam tidur lambat . Ehhhh, pagi pagi . Hehee, tersalah info pulaa :D Esok my uncle nak hantar anak dia dekat rumah saya . Aduh, untuk pengetahuan you all yang anak uncle saya waduhh, degil benar :D s0, saya ANTI sikit dengan anak uncle saya . Tapi, sikap saya dengan anak uncle tidak akan berubah (layanan yang terbaik) . Kalau laa uncle saya baca entry saya yang ini, mesti dia taknak hantar anak dia dekat rumah saya . Saya baik laa uncle >< InsyaALLAH . Ok, saya malas cerita panjang lebar sebenarnya . Jadi saya akhiri entri saya dengan serangkap pantun :')
Buah pisang di saluti emas,
Di bawa oleh anak cik Zaitun,
Ada hari ayin membahas,
Kisah hidup ayin dengan Bersopan Santun .

#Ewah, megahnya saya reka pantun nie , Bersopan santun lagi tuu :D Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment