Rajin Update Blog :)

Views

hye, Assalamualaikum . korang buat apa tuu ? dah makan ? saya, belum lagi . demam laaa ;'( takda selera nak makan nie >.< tapi, mama kita hari nie masak my favorite
food tahu tak ! TOMYAM, ohhh yeahhh :D yumyumyum . sedap :) tekak saya sakit, tadi pergi klinik jee . kena cucuk . sakit sangat >.< rasa nak menangis jee . kesian
kan ? hehee, saya nie happyning sangat laa. sampai boleh online lagi . walhal tengah demam :D biar jelaa . takpayah layan sangat demam nie . tadi kan, masa pergi klinik
ramai budak sekolah menengah dekat klinik tuu :D nak kata sakit, boleh tergelak gelak pulak -,-' aduhhh, ada seorang tuu hensome ^.^ nak dia Fitri . Alalala, sempat
tanya name dia kan . Eh ehh, bukann . dia kan pakai baju sekolah, jadi saya tahu laa ada dia name tag ;) <-- saya nie gatal. Jangan contohi yaa ! Hmmm, saya taktahu
laa nak cakap apalagi ! korang ada idea tak ? nak bw blog korang tapi macam termalas pula . Followwer baru ada 120 :( my wish adalah nak mencecah 150 bulan nie .
entah dapat entah tak >.< Sakit hati kita . kakak saya yang first dan second tuu bising jee tengok televisyen >.< nyanyi lagu Ning baizura lagi tuu :D Selagii ada cinta
di hati kuuu <-- mereka nyanyi lagu nie . lain benar bunyiknya . Hehee, apa pun tak boleh . Harinie ayah saya nak belanja pizza hut :D wahh, dah lama tak makan luar .
suka suka ! okay laa, tak tahu nak cerita apa lagi . i want to say, Ohh Goodbye and Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment