SUPER AWESOME STORY ヅ

Views
Assalamualaikum (Y)
Okay, saya takpernah cerita kenape saya buat blog kan ? saya buat blog kerana sekati saya laa . ayat agak kurang ajar :D ok, sebenarnya sebab nak cerita dengan korang ape yang berlaku dekat ayin or nak share ape ape yang menarik dengan korang . setakat nak mengadu ape ape memang tidak laa kan ?! sebab ayin akan mengadu ape ape dengan ALLAH, Keluarga dan Kawan Rapat ayin jee . takmahu mengadu dekat sini sebab nanti korang tahu ape problem ayin nie kan XD baik tak saya ? cakap baik tau :DD Bhahaha, syok sendirinya saya nie . ha, maklumat terbaru . kakak saya suruh saya couple . sebab dia ingat bila saya still single makin menjadi jadi perangai kebudak budakkan saya . takmatang langsung . kakak saya suruh couple dengan kawan dia punya adik (!) name, rahsia . COUPLE = HARAM ! ayin takmahu couple . InsyaALLAH, ayin boleh mempertahankan ape yang telah di haramkan oleh umat Islam >< Amin ♥♥ Assalamualaikum and goodbye (Y)

No comments:

Post a Comment