Aku Kecewa -,-'

Views
 
Hye dan Assalamualaikum . Dah lama juga saya tak update blogkan ? Korang rinduu . Awww , terharu den . Kayy , tajuk saya gilaa kecewa . Saya kecewa dengan friend saya . Friend saya semua perangai memang tak boleh kata pape laa kan . Mereka sangat gilaa berubah . Dulu friendly , sekarang selfish ohh . Jahat lagi tuu . Entaa laa , kenapa laa mereka jadi gituu ? Saya pun taktahu . Bila dekat sekolah , saya kawan dengan tutt tutt jelaa . Saya sangat kecewa . By the way , saya harap sangat supaya mereka buang perangai selfish mereka tuu . Harap maklum , selfish tuu bukan jual ikan kayy . Tapi jual ayam . LOL hahaha , selfish bermaksud perntingkan diri sendiri jee . Assalamualaikum .

2 ♥SUARA MENGILAI♥:

  1. awak sabarlah. kadang kadang kita tak dapat duga perangai kawan kawan kita ni :) ada mase dyeorang okay,ade mase dyeorang tak okay

    ReplyDelete